Office hours și timpii de răspuns
Află cum să îți setezi aceste lucruri în funcție de categoria de client, categoria de solicitare, în funcție de prioritate și de termenul limită
Serviciile suplimentare
De ce este important să le avem și să le facturăm? Cum putem schimba concepția de “totul este inclus” la facturarea solicitărilor extra venite din partea clienților?
Data aducerii actelor, data finalizării actelor
De ce este importantă monitorizarea acestor date? Cum putem folosi rapoartele generate pentru a motiva clienții să aducă actele la timp?
Reducerea întreruperilor și a rundelor de clarificare pentru documente lipsă
Știai că productivitatea echipei tale are de suferit din cauza întreruperilor multiple pe parcursul orelor de muncă?
Comunicarea cu clientul – baza afacerii
Comunicarea eficientă cu clienții este fundamentul succesului pentru orice firmă de contabilitate. Află care sunt elementele esențiale care trebuie integrate în contract, pentru a seta așteptările clienților, încă de la începutul colaborării.