1. Prevederi generale
I.1 Datele identificare ale societatii care deține Brunomag.ro
www.brunomag.ro este detinut si administrat de societatea BRUNOMAG CONCEPT SRL, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul J40/5643/2014 , cod unic de identitate fiscala 33154090, avand sediul social in Str. Secuilor Nr. 5, sector 4, Bucuresti.
Societatea va fi numita in cele ce urmează “Vanzator”.
I.2 Datele de contact ale societatii
Societatea poate fi contactata astfel:
– Prin telefon: (40) 720 710 728
– Prin e-mail: suport@brunomag.ro
– La sediul din: Str. Secuilor 5, sector 4, Bucuresti, 041511
I.3 Despre Utilizator
Pot utiliza site-ul pentru a achizitiona serviciile de consultanta in IT si dezvoltare software persoanele juridice, prin intermediul unei persoane fizice in varsta de cel putin 18 ani, care actioneaza ca reprezentant al persoanei juridice, confirmand prin plasarea comenzii ca actioneaza in numele si pe seama acesteia.
Utilizatorul va fi numit in cele ce urmează “Client”.
I.4 Acceptarea Termenilor si Conditiilor
Prin finalizarea unui proces de comanda a serviciilor disponibile pe Brunomag.ro, Clientul confirma ca accepta Termenii si Conditiile, avand obligatia de a citi cu atentie intregul continut al acestora, precum si Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal, parte integranta din prezentele Termeni si Conditii.
Clientul are obligatia de a nu utiliza site-ul si de a nu plasa comanda in cazul in care nu este de acord cu orice aspect al prezentelor Termeni si Conditii.
I.5 Modificarea termenilor si conditiilor
Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica unilateral Termenii si Conditiile, in orice moment, fara notificarea Clientului.
Clientul are obligatia de a verifica Termenii si Conditiile pe site, inainte de plasarea oricarei comenzii, confirmand ca este de acord cu continutul acestora de la momentul plasarii comenzii.
Termenii si conditiile, in forma modificata, vor fi applicate oricarei comenzi care este realizata incepand cu ziua modificarii.
Ultima actualizare a Termenilor si Conditiilor a fost realizata la data de 08.09.2020.
2. Descrierea serviciilor
Serviciile pe care Clientul le poate achizitiona de pe Brunomag.ro sunt servicii de consultanta in IT si de dezvoltare software pe Internet.
Descrierea exacta a serviciilor se va gasi in sectiunea aferenta serviciului, de pe Brunomag.ro, iar Clientul confirma ca a citit aceasta sectiune in integralitate inainte de plasarea comenzii.
3. Disponibilitatea ofertei
In urma confirmarii platii pentru serviciile de consultanta si de dezvoltare software, Vanzatorul va contacta Clientul in termen de maximum 10 zile lucratoare, pentru a stabili, de comun acord, un calendar de implementare, cu urmatoarele mentiuni:
- In cazul achitarii pachetului de servicii “discovery session”, termenul de livrare trebuie stabilit la maximum 30 de zile de la data confirmarii platii;
- In cazul achitarii pachetelor de servicii de consultanta de 10 ore sau de 30 de ore, termenul de livrare trebuie stabilit la maximum 90 de zile de la data confirmarii platii;
- In cazul altor servicii, precum si a serviciilor de dezvoltare software, vanzatorul va inainta o propunere cu privire la calendarul implementarilor.
In anumite cazuri in care implementarile au nevoie de conditii suplimentare fata de acesti termeni si conditii, se va putea semna un contract separat intre cele doua parti, in care sa se stipuleze toti termenii necesari colaborarii cu succes.
Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica unilateral prezentarea serviciilor pe acest site, precum si detaliile financiare (numite in continuare “oferta”) si are dreptul de a inceta oricand prestarea serviciilor afisate de site, cu exceptia serviciilor care au fost deja achitate.
Prezentarea serviciilor pe site, inclusiv preturile acestora, nu reprezinta o oferta in sensul legal, iar includerea acestor servicii pe site nu obliga vanzatorul ca aceste servicii sa fie disponibile in permanenta si in orice moment.
Vanzatorul poate sa modifice in orice moment pretul afisat, cu exceptia serviciilor care au fost deja achitate.
Vanzatorul isi rezerva dreptul de a nu presta serviciile in cazul unui grad ridicat de incarcare si in alte situatii asemanatoare. In aceste situatii, va propune o decalare a livrarii serviciilor sau restituirea pretului.
4. Pretul, moneda de tranzactionare si modalitati de plata
Pretul afisat nu include TVA. In cazul in care se opteaza pentru plata cu cardul, Clientul intelege si accepta existenta unor comisioane de 0,99% din valoarea sumei + 0.3 lei + comisionul de transfer interbancar de aproximativ 5-7 lei, comisioane care sunt incluse in pretul afisat.
In cazul in care exista promotii, acestea vor fi oferite Cumparatorului sub forma unui cod de discount, care poate fi folosit in pagina de finalizare plata.
Preturile afisate sunt in EURO, iar pretul se achita in LEI la cursul BNR EURO/LEI din ziua emiterii facturii, urmand ca eventualele diferente de curs valutar sa fie suportate de catre Vanzator.
Plata prin transfer bancar se poate realiza folosind urmatoarele informatii:
- Denumire beneficiar: SC BRUNOMAG CONCEPT SRL
- CUI : RO29550584
- COM.: J40/395/2012
- IBAN: RO95BTRL04301202D47811XX
- Deschis la: Banca Transilvania sucursala Unirii
Serviciile se achita in avans, inainte de a incepe prestarea serviciilor.
Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricand pretul afisat, cu exceptia serviciilor deja achitate.
Vanzatorul are dreptul de a suspenda sau anula comanda in caz de neefectuare a platii in termen de 3 zile lucratoare din momentul plasarii comenzii.
5. Etape pentru plasarea comenzii si livrarea serviciilor
1. Se va completa formularul de plasare a comenzii, alegandu-se serviciile dorite.
1. In cazul in care cumparatorul are un cod promotional, acesta poate fi introdus inainte de pagina de finalizare a comenzii
2. Se va confirma comanda de catre cumparator inainte de a se apasa pe butonul care duce la pagina de finalizare a comenzii
2. Pe pagina de finalizare a comenzii, vanzatorul va introduce datele de facturare si va lua la cunostinta termenii si conditiile acestui site, inainte de plasarea comenzii
3. In urma plasarii comenzii, va primi un mesaj de confirmare a plasarii comenzii prin e-mail
4. Factura va fi emisa dupa confirmarea platii, in cazul achitarii prin transfer bancar sau in ziua platii, in cazul achitarii online, prin card.
5. Dupa confirmarea achitarii serviciilor, vanzatorul va contacta cumparatorul in timpii de raspuns mentionati in pagina de termeni si de conditii
6. Se vor livra serviciile contractate
6. Siguranta si integritatea datelor accesibile prin conectarea la sistemele informatice ale cumparatorului
In cazul in care, prin natura serviciilor, vanzatorul va primi acces la date ale Clientului, incluzand, dar fara a se limita la date cu caracter personal, date privind comenzile, platile, stocurile, accesibile prin conectarea la sistemele informatice ale Clientului, atunci:
- Clientul se obliga sa realizeze o copie de siguranta a sistemelor informatice imediat inaintea inceperii colaborarii cu Vanzatorul;
- Clientul se obliga sa furnizeze accesul la un server de test cu date anonimizate;
- Clientul se obliga la randul lui sa respecte confidentialitatea datelor care au ajuns la acesta din partea Vanzatorului;
- Vanzatorul se obliga sa respecte confidentialitatea datelor la care a primit acces si sa nu faca modificari neautorizate de catre Client;
- Vanzatorul nu este raspunzator de eventualele pierderi de date, virusare, atacuri informatice, pierdere a cifrei de afaceri a Clientului si altele asemenea, ca urmare a oferirii de catre Client a accesului la sistemele informatice.
7. Confidentialitatea
Vanzatorul se obliga sa pastreze confidentialitatea datelor, informatiilor, documentelor si a materialelor in legatura cu acestea, care apartin Clientului sau oricaruia dintre partenerii Clientului si de care Vanzatorul a luat cunostinta pe toata durata prestarii serviciilor.
Clientul este de acord sa dezvaluie Vanzatorului date, informatii, documente si materiale in legatura cu acestea, privind activitatea sa sau a partenerilor de afaceri, daca aceasta dezvaluire este necesara pentru realizarea scopului si a activitatilor Vanzatorului. Refuzul dezvaluirii poate duce la sistarea contractului, daca dezvaluirea este necesara pentru executarea lui.
Informatiile pe care Vanzatorul le obtine in urma executarii relatiilor de afaceri dintre parti, direct sau indirect, sunt strict confidentiale si sunt supuse dispozitiilor prezentei conventii si legislatiei in vigoare privind secretul comercial si secretul de serviciu.
Vanzatorul se obliga sa nu dea niciun fel de relatii tertilor despre afacerile Clientului si ale partenerilor Clientului, despre documentatiile tehnice si economice, respectiv sa nu le faca accesibile pe nicio cale, fara acordul anterior scris al Clientului.
Vanzatorul poate dezvalui angajatilor sau subcontractorilor, care au legatura cu executarea obligatiilor pentru care Vanzatorul a fost desemnat de catre Client, date despre afacerile Clientului sau ale partenerilor sai si despre documentatiile tehnice si economice ale acestora, insa numai daca aceasta dezvaluire este necesara pentru indeplinirea sarcinilor date Vanzatorului de catre Client.
Vanzatorul se obliga sa pastreze confidentialitatea informatiilor, a datelor si a documentelor de care a luat cunostinta in mod direct sau indirect in cursul realizarii acestor raporturi timp de 2 (doi) ani de la data incetarii raporturilor de colaborare.
Aceste clauze nu se aplica informatiilor publice la momentul achizitiei serviciilor sau celor care au devenit publice pe parcursul desfasurarii contractului sau in perioada de 2 (doi) ani de la data incetarii raporturilor de colaborare fara nicio dezvaluire din partea Vanzatorului.
Vanzatorul raspunde pentru prejudiciul material adus prin incalcarea obligatiei de confidentialitate.
8. Durata contractului
In cazul serviciilor de consultanta, contractul este incheiat pe o perioada incepand cu momentul confirmarii platii si pana la data livrarii serviciilor de consultanta, care nu poate depasi 30 de zile de la data confirmarii platii pentru pachetul “discovery session” sau 90 de zile de la data confirmarii pachetelor de consultanta de 10 sau de 30 de ore.
9. Anularea comenzii
Clientul are dreptul sa se retraga din contract, inainte de inceperea prestarii serviciilor, care includ realizarea planificarilor si/sau a calendarului de implementare.
In acest caz, se va completa formularul de retrage disponibil la aceasta adresa, mentionand datele de contact (denumire societate, cod fiscal, email), serviciile contractate si detaliile contului bancar in care se doreste returul banilor (IBAN, banca, titular), urmand ca ulterior sa fie emisa factura storno pentru aceasta operatiune, factura care va fi trimisa pe email la adresa specificata de catre Client in formular.
Vanzatorul isi rezerva dreptul de a nu presta serviciile in cazul unui grad ridicat de incarcare si in alte situatii asemanatoare. In aceste situatii, va propune o decalare a livrarii serviciilor sau restituirea pretului.
De asemenea, Vanzatorul are dreptul de a suspenda sau anula comanda in caz de neefectuare a platii in termen de 3 zile lucratoare din momentul plasarii comenzii.
10 . Politica de confidentialitate
Vanzatorul va procesa datele persoanei fizice, responsabile cu plasarea comenzii pentru Client, in baza interesului legitim, pentru realizarea facturii si, dupa caz, a contractului de prestari servicii.
Politica de confidentialitate poate fi consultata aici.
Nota de informare poate fi consultata aici.
11. Forta majora, caz fortuit si pandemie
Forta majora, convenita ca fiind acel eveniment absolut imprevizibil si de neinlaturat, petrecut dupa intrarea in vigoare a contractului, care impiedica partea sau partile sa-si indeplineasca obligatiile asumate prin contract, exonereaza de raspundere partea care o invoca in conditiile prezentului contract.
Daca durata confirmata a existentei cazului de forta majora este mai mare de 10 zile, partile se vor reuni in mod obligatoriu pentru a decide conditiile continuarii contractului sau incetarea acestuia.
Exonerarea de raspundere opereaza numai pe perioada fortei majore.
Prevederile fortei majore se aplica si in caz fortuit si daca activitatea cumparatorului a fost perturbata de pandemie (SARS-CoV-2/COVID-19) – fapt care poate fi demonstrat printr-un CSU (certificat de stare de urgenta).
12. Comunicarea intre parti
Pentru comunicare, Clientul va folosi adresa de email suport@brunomag.ro, iar in cazul serviciilor de asistenta tehnica, exista un formular disponibil aici.
Vanzatorul va comunica in scris, pe adresa de e-mail furnizata de catre Client. Comunicarile realizate pe alte canale vor fi transcrise periodic pe adresa de e-mail a Clientului.
13. Limba si legea
Prezentul contract este incheiat in limba romana si se supune dispozitiilor legii romane.
14. Solutionarea litigiilor
In caz de litigii privind formarea si executarea prezentului contract, solutionarea acestora este de competenta instantelor romane de la sediul Vanzatorului.
Descrierea serviciilor
Pe acest site se pot achizitiona servicii de consultanta in IT si de dezvoltare software pe Internet.
Disponibilitatea ofertei
In urma confirmarii platii pentru serviciile de consultanta si de dezvoltare software, vanzatorul va contacta cumparatorul in termen de maximum 10 zile lucratoare, pentru a stabili, de comun acord, un calendar de implementare, cu urmatoarele mentiuni:
- In cazul achitarii pachetului de servicii “discovery session”, termenul de livrare trebuie stabilit la maximum 30 de zile de la data confirmarii platii
- In cazul achitarii pachetelor de servicii de consultanta de 10 ore sau de 30 de ore, termenul de livrare trebuie stabilit la maximum 90 de zile de la data confirmarii platii
- In cazul altor servicii, precum si a serviciilor de dezvoltare software, vanzatorul va inainta o propunere cu privire la calendarul implementarilor.
In anumite cazuri in care implementarile au nevoie de conditii suplimentare fata de acesti termeni si conditii, se va putea semna un contract separat intre cele doua parti, in care sa se stipuleze toti termenii necesari colaborarii cu succes.
Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica unilateral prezentarea serviciilor pe acest site, precum si detaliile financiare (numite in continuare “oferta”) si are dreptul de a inceta oricand prestarea serviciilor afisate de site, cu exceptia serviciilor care au fost deja achitate.
Prezentarea serviciilor pe site, inclusiv preturile acestora, nu reprezinta o oferta in sensul legal, iar includerea acestor servicii pe site nu obliga vanzatorul ca aceste servicii sa fie disponibile in permanenta si in orice moment.
Vanzatorul poate sa modifice in orice moment pretul afisat, cu exceptia serviciilor care au fost deja achitate.
Vanzatorul isi rezerva dreptul de a nu presta serviciile in anumite conditii, precum in cazul unui grad ridicat de incarcare si altele asemenea, caz in care va propune o decalare a livrarii serviciilor sau returul de bani.
Pretul, moneda de tranzactionare si modalitati de plata
Pretul afisat nu include TVA. In cazul in care se opteaza pentru plata cu cardul, exista alte comisioane de 0,99% din valoarea sumei + 0.3 lei + comisionul de transfer interbancar de aproximativ 5-7 lei, comisioane care sunt incluse in pretul afisat.
In cazul in care exista promotii, acestea vor fi oferite cumparatorului sub forma unui cod de discount, care poate fi folosit in pagina de finalizare plata.
Preturile afisate sunt in EURO, iar pretul se achita in LEI la cursul BNR EURO/LEI din ziua emiterii facturii, urmand ca eventualele diferente de curs valutar sa fie suportate de catre vanzator.
Plata prin transfer bancar se poate realiza folosind urmatoarele informatii:
- Denumire beneficiar: SC BRUNOMAG CONCEPT SRL
- CUI : RO29550584
- Reg.COM.: J40/395/2012
- IBAN: RO95BTRL04301202D47811XX
- Deschis la: Banca Transilvania sucursala Unirii
Serviciile se achita in avans, inainte de a incepe prestarea serviciilor.
Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricand pretul afisat, cu exceptia serviciilor deja achitate.
Vanzatorul are dreptul de a suspenda sau anula comanda in caz de neefectuare a platii in termen de 3 zile lucratoare din momentul plasarii comenzii.
Etape pentru plasarea comenzii si livrarea serviciilor
- Se va completa formularul de plasare a comenzii, alegandu-se serviciile dorite.
- In cazul in care cumparatorul are un cod promotional, acesta poate fi introdus inainte de pagina de finalizare a comenzii
- Se va confirma comanda de catre cumparator inainte de a se apasa pe butonul care duce la pagina de finalizare a comenzii
- Pe pagina de finalizare a comenzii, vanzatorul va introduce datele de facturare si va lua la cunostinta termenii si conditiile acestui site, inainte de plasarea comenzii
- In urma plasarii comenzii, va primi un mesaj de confirmare a plasarii comenzii prin e-mail
- Factura va fi emisa dupa confirmarea platii, in cazul achitarii prin transfer bancar sau in ziua platii, in cazul achitarii online, prin card.
- Dupa confirmarea achitarii serviciilor, vanzatorul va contacta cumparatorul in timpii de raspuns mentionati in pagina de termeni si de conditii
- Se vor livra serviciile contractate
Siguranta si integritatea datelor accesibile prin conectarea la sistemele informatice ale cumparatorului
In cazul in care, prin natura serviciilor, vanzatorul va primi acces la date cu caracter personal, accesibile prin conectarea la sistemele informatice ale cumparatorului, atunci:
- cumparatorul se obliga sa realizeze o copie de siguranta a sistemelor informatice imediat inaintea inceperii colaborarii cu vanzatorul
- cumparatorul se obliga sa furnizeze accesul la un server de test cu date anonimizate
- cumparatorul se obliga sa respecte confidentialitatea datelor care au ajuns la acesta din partea vanzatorului
- vanzatorul se obliga sa respecte confidentialitatea datelor la care a primit acces si sa nu faca modificari neautorizate de catre cumparator
- vanzatorul nu este raspunzator de eventualele pierderi de date, virusare, atacuri informatice, pierdere a cifrei de afaceri a cumparatorului si altele asemenea, ca urmare a oferirii de catre vanzator a accesului la sistemele informatice
Politica de confidentialitate
Vanzatorul va procesa datele persoanei fizice, responsabile cu plasarea comenzii pentru cumparator, in baza interesului legitim, pentru realizarea facturii si, dupa caz, a contractului de prestari servicii.
Politica de confidentialitate poate fi consultata aici.
Nota de informare pentru aceste servicii poate fi consultata in sectiunea 4.8 din Politica de confidentialitate.
Durata contractului
In cazul serviciilor de consultanta, contractul este incheiat pe o perioada incepand cu momentul confirmarii platii si pana la data livrarii serviciilor de consultanta, care nu poate depasi 30 de zile de la data confirmarii platii pentru pachetul “discovery session” sau 90 de zile de la data confirmarii pachetelor de consultanta de 10 sau de 30 de ore.
Anulare comanda
Cumparatorul, persoana juridica, are dreptul sa se retraga din contract, inainte de inceperea prestarii serviciilor, care includ realizarea planificarilor si/sau a calendarului de implementare.
In acest caz, se va completa formularul de retrage disponibil la aceasta adresa, mentionand datele de contact (denumire societate, cod fiscal, email), serviciile contractate si detaliile contului bancar in care se doreste returul banilor (IBAN, banca, titular), urmand ca ulterior sa fie emisa factura storno pentru aceasta operatiune, factura care va fi trimisa pe email la adresa specificata de catre cumparator in formular.
Forta majora si caz fortuit si pandemie
Forta majora, convenita ca fiind acel eveniment absolut imprevizibil si de neinlaturat, petrecut dupa intrarea in vigoare a contractului, care impiedica partea sau partile sa-si indeplineasca obligatiile asumate prin contract, exonereaza de raspundere partea care o invoca in conditiile prezentului contract.
Daca durata confirmata a existentei cazului de forta majora este mai mare de 10 zile, partile se vor reuni in mod obligatoriu pentru a decide conditiile continuarii contractului sau incetarea acestuia.
Exonerarea de raspundere fiinteaza numai pe perioada fortei majore.
Prevederile fortei majore se aplica si in caz fortuit si daca activitatea cumparatorului a fost perturbata de pandemie (SARS-CoV-2/COVID-19) – fapt care poate fi demonstrat printr-un CSU (certificat de stare de urgenta).
Comunicarea intre parti
Pentru comunicare, cumparatorul va folosi adresa de email suport@brunomag.ro, iar in cazul serviciilor de asistenta tehnica, exista un formular disponibil aici.
Vanzatorul va comunica in scris, pe adresa de e-mail furnizata de catre cumparator. Comunicarile realizate pe alte canale vor fi transcrise periodic pe adresa de e-mail a cumparatorului.
Limba si legea
Contractul este incheiat in limba romana si se supune dispozitiilor legii romane
Solutionarea litigiilor
Litigiile se vor incerca a fi rezolvate pe cale amiabila sau de catre instantele judecatoresti competente