De ce sa platesti pentru un CRM cand poti incepe sa il utilizezi gratuit?
Un exemplu de CRM gratuit este: Hubspot. Este conectat la toate instrumentele cu ajutorul carora se desfasoara astazi procesele de vanzare: e-mail, site web, formulare, apeluri telefonice, social media si multe altele.
Spune “la revedere” zilelor in care a trebuit sa inregistrezi apeluri telefonice si e-mailuri. Hubspot functioneaza cu instrumentele pe care le utilizezi. Este acolo cand ai nevoie, nu trebuie sa intri cand nu este nevoie.
Hubspot se adapteaza proceselor tale. Echipa poate incepe rapid si se poate concentra pe vanzari, NU o sa simta ca invata un instrument nou, ci o sa se bucure de lejeritatea cu care rezolva sarcinile de munca.
Toate contactele sunt gestionate intr-un singur loc, cu posibilitatea de a partaja vizualizari personalizate cu restul echipei, de a le exporta si de a le mentine mereu actualizate.
Cu Hubspot CRM iti gestionezi contactele si le sincronizezi cu platforma de marketing. Poti introduce notite, intalniri, sarcini, trimite e-mailuri si multe alte lucruri.
Sarcinile (cum ar fi ofertele) au o vizualizare pe coloane, o vizualizare in tabel sau o lista. In vizualizarea coloanei pot fi glisate dintr-o stare in alta rapid si usor. Cu usurinta de a trage cu mouse-ul, comutati ofertele dintr-o stare in alta.
Fiecare utilizator poate vedea potentialii clienti care i-au fost atribuiti, administratorii au acces la toti clientii potentiali.
Poti deschide tichete de suport si poti sa urmaresti stadiul lor, daca sunt in curs de rezolvare, daca au fost inchise.inclusiv poti sa vezi timpul de raspuns pentru tichetele de suport si poti sa urmaresti daca echipa ta este eficienta si raspunde in termenii agreati clientilor.
In cazul in care te-am facut curios, ti-am starnit interesul te invitam sa rezervi o intalnire, apasand pe linkul de mai jos.
Si da, am automatizat si acest proces de programare intalnire. Noua ne place foarte mult. Ne ajuta sa eficientizam ping-pong-ul de email-uri/ mesaje care se pot trimite doar pentru a stabili o intalnire online. Tot cu ajutorul CRM-ului Hubspot am facut si acest lucru.