Daca este prima data cand configurati o platforma CRM, probabil ca aveti multe intrebari. Cum folosesc acest CRM? Cum pot face echipa mea de vanzari sa il foloseasca? Cum ma asigur ca avem un flux de vanzari CRM adecvat? Cum reduc si chiar elimin erorile utilizatorului?
Pentru a complica lucrurile, exista anumite greseli care pot spori haosul si confuzia. Inainte de a arunca bratele in aer cu disperare, va sugeram sa va luati ceva timp pentru a afla despre urmatoarele cinci provocari comune care apar adesea atunci cand configurati un CRM.
1. Contactele nu se sincronizeaza
Un CRM este un instrument pentru gestionarea clientilor potentiali si a clientilor, astfel incat atunci cand contactele dvs. nu se sincronizeaza, acesta invinge scopul utilizarii unei astfel de platforme. Din fericire, este o problema comuna care se rezolva cu usurinta.
Cauza principala probabila este lista dvs. de sincronizare. Daca un anumit contact nu se afla in informatiile din lista, atunci acesta nu se va sincroniza cu CRM.
Pentru a rezolva problema, va trebui sa va configurati lista de sincronizare cu proprietati de contact care definesc vanzarile, cum ar fi scorul potential sau Etapele ciclului de viata si sa configurati ce contacte (MQL, sQL, clienti sau altele) doriti sa sincronizati. Cele care nu sunt enumerate in etapa ciclului de viata nu vor fi sincronizate, deci asigurati-va ca verificati din nou.
2. Datele nu se actualizeaza
Aceasta este o alta problema obisnuita cu legatura dintre platforma dvs. de marketing si CRM. Cea mai probabila cauza este ca exista o discrepanta intre regulile de actualizare pentru tipurile dvs. de proprietate.
Pentru a rezolva aceasta problema, alegeti mai intai in ce sistem va fi inregistrarea dvs. principala si care va fi inregistrarea dvs. secundara, apoi alegeti modul in care datele vor fi actualizate intre cele doua sisteme la nivel de proprietate.
3. Tipurile mele de proprietati nu se sincronizeaza
Erorile de mapare pot aparea frecvent, in functie de CRM pe care il utilizati, deci trebuie sa va educati pe platforma dvs. particulara.
Acest lucru se intampla de obicei, deoarece tipurile dvs. de mapare a proprietatilor nu sunt compatibile si, prin urmare, nu se sincronizeaza corect. Din nou, aceasta este in principal o problema a crearii unei conexiuni adecvate intre cele doua platforme. Cauza probabila a acestei probleme este ca exista o diferenta intre definitiile proprietatilor dintre sistemele dvs.
Solutia este simpla: trebuie sa creati coerenta intre tipurile de date pentru ambele sisteme. Cu toate acestea, procedura exacta va diferi de la o platforma la alta si va necesita cunostinte specifice.