De ce Excel nu este potrivit pentru organizarea sarcinilor unui contabil
Cui este destinat eBook-ul?
- firmelor de contabilitate/contabililor care folosesc Excel pentru gestionarea firmelor cliente, dar toate firmele de contabilitate vor putea afla informatii utile pentru eficientizarea fluxului de lucru
- firmelor de contabilitate/contabililor care isi doresc eficientizarea procesului de lucru si a timpului irosit pe actualizari constante de date
- firmelor de contabilitate/contabililor care au nevoie de un singur spatiu in care sa se regaseasca informatia
Ce veti primi dupa descarcare
- ebook pe email in format PDF pe care-l puteti parcurge ori de cate ori doriti
- BONUS: un set de mesaje trimise de catre CEO-ul nostru care sa va ajute sa evaluati si sa imbunatatiti actualele procese de lucru din societatea dvs.de contabilitate
Descarca eBook-ul De ce nu Excel pentru gestionarea sarcinilor contabile
Ai intrebari legate de procesul de digitalizare? Nicio problema.
Avem o sectiune cu intrebari venite de la alti contabili, la care am incercat sa raspundem cat mai explicit. Dar si cateva intrebari la care ne-am gandit ca ati avea nevoie de raspunsuri. Pentru a vedea sectiunea apasa aici.
Ce spun Clientii nostri despre Brunomag
Echipa Brunomag ne-a sprijinit în digitalizarea sistemului de organizare a sarcinilor. Au fost alături de noi la fiecare pas, chiar de la inițiativă, prin implementare, training și consultanță post-implementare. Colaborarea cu această echipă este mai mult decât eficientă sau productivă. Ei chiar pun suflet în munca lor, și astfel rezultatul este unul remarcabil. Ne bucurăm de oportunitatea acestei colaborări, este foarte plăcut să lucrezi cu oameni cu o asemenea atitudine pozitivă și deschisă.
Brunomag nu e o simplă echipa de programatori care urmează instrucțiunile date ca niște roboței. Ci oameni faini, zâmbitori, implicați, care pun suflet în ceea ceea fac și depun tot efortul sa facă un lucru de calitate.
Colaborarea cu Brunomag Concept ne-a ajutat sa avem o imagine mai clara a activitatii.Dupa implementarea noului sistem, am castigat timp cu trimiterea taxelor si altor documente, salvand chiar cateva zile pe luna. Suntem foarte incantati de colaborare pentru ca au livrat tot ce ne-am dorit, intr-un timp scurt. Recomandam tuturor colegilor care au un cabinet de contabilitate sa iti optimizeze procedurile, daca vor sa creasca.
Exprimăm toată aprecierea noastră pentru colaborarea fructuoasă pe care o avem cu Brunomag Concept. Datorită strategiei și soluțiilor oferite de ei, am reușit să obținem claritate și organizare în munca noastră. Avem acum toate informațiile importante reunite într-un singur loc, ceea ce ne-a facilitat procesele de evidență, urmărire a timpilor de lucru și a serviciilor suplimentare oferite.
Colaborarea cu echipa Brunomag a fost foarte bine structurata si organizata. Acestia au venit in intampinare cu exact problemele din firma noastra de contabilitate, concentrandu-se pe clarificarea proceselor de lucru si furnizarea unui instrument eficient pentru colaborare, dat fiind faptul ca inainte, fiecare angajat tinea evidenta lucrarilor pe hartie.
Prin sesiunile de consultanta, au aratat rabdare si sprijin in gestionarea rezistentei la schimbare. Colaborarea ne-a oferit o perspectiva clara asupra activitatii noastre, identificand sarcinile consumatoare de timp si clientii care ne solicita servicii suplimentare. Ne bucuram sa fim parteneri in transformarea digitala!