#1 Sistem de gestionare a serviciilor contabile prin email sau contul meu

650.00
3,233.36 RON

*Preturile nu includ TVA

  • Îmbunătățiți satisfactia clienților dvs.
    • Permiteți agenților și consilierilor dvs. să creeze fluxuri care elimină sarcinile repetitive și procesele manuale. Oferiți servicii eficiente folosind formulare, fluxuri de lucru și automatizări.
  • Mențineți standarde de conformitate
    • Scăpați de gestionarea solicitărilor conform cerințelor prin e-mail, folosind în schimb un catalog de servicii personalizat. Acesta permite includerea fluxurilor de lucru personalizate, acorduri de nivel de serviciu și proceduri solide de gestionare a riscurilor.
  • Sporiți colaborarea dintre angajați
    • Facilitați colaborarea și comunicarea pentru solicitările între agenți, consilieri și alți participanți. Fiți mereu la curent cu calendarul activităților, obțineți o vedere holistică asupra livrabilelor și partajați fișiere pentru a planifica și executa serviciile cu precizie.

 

 

Descriere

În maxim 48 de ore, veți primi o invitație în sistem pe adresa de e-mail folosită la achiziționarea produsului.

Iată ce include pachetul:

  • Adăugarea și configurarea unui sistem de gestionare serviciilor pentru companiile financiare.
  • Configurarea unui proces standard de comunicare.
  • 3 agenți/utilizatori (gratuit).
  • Număr nelimitat de conturi de clienți.
  • Posibilitatea de a prelua comunicarea de pe o adresă de e-mail în sistemul de gestionare.
  • O adresă de e-mail implicită (în cazul în care nu doriți să conectați una).
  • Instructiuni de folosire a catalogului de servicii pentru clienti.

Gestionarea solicitărilor printr-un sistem de management IT este o practică ce ajută organizațiile să standardizeze modul în care răspund, coordonează și îndeplinesc solicitările venite de la clienți.

Vă recomandăm ca solicitările de servicii să fie gestionate ca un flux de lucru distinct, pentru a ajuta echipa să se concentreze pe a livra plus valoare, pe lângă serviciul propriu-zis prestat. Deși există unele variații în modul în care o solicitare poate fi capturată/primită și îndeplinită, este important să se pună accentul pe standardizare, pentru a îmbunătăți calitatea și eficiența generală a serviciilor.

Iată un exemplu pentru a înțelege mai bine cum poate fi standardizat procesul de gestionare a serviciilor solicitate:

Un client vă poate solicita ajutorul folosind o pagină de servicii (unde puteți avea catalogul de servicii) sau prin intermediul email-ului. De exemplu, un nou client solicită situația firmei pentru a obține o linie de credit de la bancă.

Proces servicii