Eficientizezi interactiunea cu clientii in fiecare etapa a procesului de lucru
Stabilesti o structura de munca clara care te ajuta sa eviti telefoane in afara programului, munca peste program, etc
Inveti cum sa stabilesti criterii de aplicare a penalitatilor, pentru a te asigura ca eviti intarzierea depunerii actelor sau ping-pongul clarificarilor actelor incomplete
Inveti cum sa comunici o structura de rezolvare a urgentelor, sa stabilesti timpi de raspuns, astfel incat sa eviti situatiile in care totul trebuie tratat "aici si acum" sau "de ieri"
Intelegi ca in absenta unei strategii pentru a monetiza serviciile suplimentare, ratezi un cost de oportunitate urias, care oscileaza intre 10% si 20%
Vezi cum automatizarea comunicarii cu clientii te poate ajuta sa reduci timp considerabil (remindere prin SMS/email, colectare automata de documente)
Vezi cand este potrivit sa achizitionezi o ustensila de tip OCR pentru extragerea automata a datelor de pe documente
Transmiti clar cum se face predarea corecta a documentelor, pentru a evita sacosele cu bonuri si zeci de ore de aranjare a actelor
Intelegi ca pentru a fi respectate noile conditii generale de afaceri, va fi nevoie ca informatia sa fie constant repetata agentilor economici (intre 3-6 luni) pana cand acestia se obisnuiesc cu schimbarea
Vezi importanta setarii unui program de Office Hours, pentru a evita timpul fragmentat petrecut pe comunicarile cu clientii si a-i modela sa comunice doar in intervalele stabilite
Indiferent ce modificari legislative vor exista in viitor, tot este nevoie sa ai un proces de management eficient al cabinetului de contabilitate
Prin reorganizarea si digitalizarea proceselor de lucru poti aduce mai multa valoare clientilor, si implicit, va creste si business-ul tau
Odata stabilite si standardizate procesele de lucru, vei afla cum le digitalizezi si vei incepe sa te bucuri de beneficiile timpului economisit si reducerea stresului din preajma zilei de 25.
Stiai ca 30% din timpul alocat proceselor de contabilitate este pierdut pe comunicarile interne sau pe cele cu clientii?
Salut si bine te-am gasit in Academia de Digitalizare! Aici vei gasi informatiile si inspiratia de care ai nevoie pentru a-ti transforma cabinetul de contabilitate dintr-o „masinarie de depus acte la ANAF”, intr-un business solid, care imbunatateste viata celor cu care interactioneaza. Aceste cursuri sunt rezultatul a 1210 ore de curs cu 955 participanti si a peste 300 de discutii cu firme de contabilitate. Pe langa date despre unelte si soft-uri, cursurile au focus pe schimbarea de mentalitate la nivel de leadership, pe masurarea lucrurilor care conteaza, pe reducerea zgomotului si pe furnizarea de servicii cu mai multa plusvaloare pentru clienti. Asadar, pot sa iti promit ca deja dupa parcurgerea primului livrabil, vei intelege cum sa eficientizezi munca de contabil si cum sistemele digitale te vor ajuta.
Te astept „de partea cealalta” sa facem treaba impreuna!
E important pentru noi sa iti oferim valoare prin informatiile din curs. De aceea, daca nu consideri ca acestea au fost utile si nu ti-au adus niciun beneficiu, iti dam banii inapoi, pe baza acestor termeni si conditii.
© 2024 All Rights Reserved.