1. Are prea multe caracteristici inutile

Aproximativ 72% dintre utilizatorii CRM spun ca ar schimba complexitatea cu un CRM mai simplu, care este mai usor de utilizat.

2. Urmaresti si introduci prea multe date irelevante

Cu cat alege sa urmaresti si sa introduci mai multe date, cu atat sistemul va deveni mai complex. Unele sunt esentiale pentru gestionarea cu succes a clientilor, dar altele sunt de prisos si reduc obiectivul final, adica incheierea de tranzactii financiare si semnarea contractelor. 

3. Configurarea initiala este lunga si complicata

Daca tu si echipa esti nou in aceasta cultura CRM, atunci poti astepta sa existe o curba de invatare inainte. Dar daca ai ceva experienta si constati ca procesul initial de configurare este mai complex, atunci iti recomandam sa gasesti un alt software. Mai ales daca furnizorul nu ofera prea multe documente.

4. Nu automatizeaza

Introduci manual jurnalele de apeluri in CRM? Reintroduci in mod constant informatii in CRM care sunt deja stocate in alta parte?

Acesta este un bun indicator ca nu utilizezi fluxuri de lucru pentru a automatiza in masura in care ar trebui. Reintroducerea informatiilor te incetineste si face utilizarea platformei CRM prea dificila. 

5. Echipa de vanzari nu poate gasi ceea ce cauta

Exista mai multe motive pentru care acest lucru se poate intampla:

  • Nu ai acordat agentilor de vanzari permisiuni de acces adecvate. Unele companii au birocratie care impiedica imputernicirea membrilor echipei si le permite utilizatorilor sa vada doar datele minime. Acest lucru poate fi foarte frustrant pentru agentii de vanzari.
  • Infrastructura de date este prea coplesitoare. Urmareste prea multe date, ceea ce face dificila gasireinformatiilor de care au nevoie persoanele din echipa. 
  • Platforma este prea greu de utilizat. Poate ca e timpul sa gasesti o alta solutie pentru echipa ta. 

6. Agentii de vanzari nu se pot concentra pe vanzari 

In cele din urma, daca agentii de de vanzari petrec mai mult timp in cadrul CRM – pentru introducerea datelor, pentru a cauta informatii, pentru a rezolva probleme de conectare sau pentru a curata inregistrarile cu acealasi nume – decat pentru vanzare, este un semn clar ca utilizarea CRM -ului este prea complicata.

Te invitam sa afli mai multe despre ce solutie ar fi cea mai potrivita pentru afacerea ta. Poti rezerva o intalnire cu noi accesand butonul de mai jos. Consultantii nostri iti vor raspunde la intrebari si te vor lamuri chiar si din prima intalnire – ce ai nevoie cu adevarat. 

REZERVA O INTALNIRE