1. Inregistrati si urmariti mai bine e-mailurile

In timp ce urmarirea tipica gratuita a e-mailurilor va spune cand este deschis un e-mail, unele programe demerg mai departe. Daca utilizati Outlook, Outlook 365 sau Gmail pentru e-mail, puteti urmari si inregistra e-mailuri dupa ce ati instalat extensia sau suplimentul corespunzator pentru Hubspot sales. Veti primi o fereastra pop-up instantaneu cand este deschis un e-mail si, daca sunteti utilizator Hubspot sales Pro sau Enterprise, veti stii si cand se face clic pe un link. Un e-mai linregistrat apare pe cronologia de contact Hubspot a destinatarului, ajutandu-va sa tineti o evidenta a tuturor comunicarilor prin e-mail si a locului unde se afla prospectul in palnia de vanzari.

8IelcY6llT jsx7zAgUrwAscRx7yZxW3TtxC

De ce este grozav? Este util sa stiti exact cand si cum interactioneaza un destinatar cu e-mailul dvs. si este minunat, deoarece CRM lucreaza pentru a va imbunatati eforturile. Nu trebuie sa le inregistrati manual; este automat, economisind timp si ajutandu-va sa fiti un agent de vanzari mai bun.

2. Utilizati instrumentul Documente

Puteti crea o biblioteca de continut de marketing si vanzari actualizat pentru intreaga echipa si puteti adauga cu usurinta un link catre acestea in e-mailurile dvs.. Obtineti alerte instantanee atunci cand contactele interactioneaza cu continutul dvs. si vedeti valori agregate privind performanta continutului dvs. Limita de dimensiune a fisierelor pentru documente este de 250 MB si veti avea acces limitat, cu exceptia cazului in care aveti un loc platit. Documentele sunt partajate public, astfel incat instrumentul NU trebuie utilizat pentru a trimite informatii sensibile sau confidentiale.

De ce este grozav? Potrivit the Whole Brain Group, 65% dintre reprezentantii vanzarilor spun ca nu pot gasi continut pentru a-l trimite clientilor potentiali. Puteti rezolva aceasta reclamatie comuna a echipei de vanzari utilizand functia de biblioteca Documente pentru a va trimite continutul de marketing din Gmail, Outlook sau Outlook 365.

3. Creati sabloane de e-mail

La fel cum suna, sabloanele de e-mail sunt e-mailuri realizate deja pe care le puteti trimite fara a fi nevoie sa introduceti acelasi continut de fiecare data. Este usor sa le personalizati pentru contactele dvs.. Un lucru de retinut, sabloanele trebuie sa includa text; daca este doar imagine, nu se poate atasa la e-mailul dvs. din Hubspot.

De ce este grozav? Puteti economisi atat de mult timp folosind un sablon pentru e-mailurile dvs.

4. Creati si partajati linkuri pentru intalniri

Dupa ce v-ati conectat calendarul si ati indicat intervalele de timp disponibile, apoi puteti sincroniza acest lucru cu calebdarul dvs.. Toate linkurile intalnirilor se sincronizeaza cu calendarul dvs., astfel incat veti avea intotdeauna intalniri actualizate.

hfvi ISkFZ 6 xTWqOffgHGKyadVOrCznSYNGRaHoPyj74xwpiY3 YzAXJbaSfgFaxZZcFREWDqCz7vFStKWRyOXW0rM1onBeicXuJ86vGmDMuWfTO6ighWTDWyGu Y6HwNU4Ru

De ce este grozav? Un profesionist pierde aproape 5 ore pe saptamana programand intalniri, potrivit unui studiu realizat de Doodle. acum, puteti sari cu usurinta inainte. Puteti partaja linkul intalnirilor cu persoanele de contact chiar din e-mail sau CRM sa il puteti incorpora pe site-ul dvs. web.

5. Creati si utilizati snippets

Daca tastati in mod repetat aceleasi raspunsuri la aceleasi intrebari sau daca tastati adesea aceeasi linie de inchidere, puteti economisi timp creand un snippet. Snippets sunt blocuri scurte de text (limitate la 500 de caractere) pe care le puteti insera in inregistrarile companiei, e-mail-uri si chat-uri. Lasati note despre potentiali clienti in CRM, treceti detaliile importante atunci cand scrieti un e-mail sau raspundeti rapid in timpul unei conversatii live chat.

O alta utilizare interesanta este sa configurati o comanda rapida. Deci, in exemplul de mai jos, comanda rapida este “#inchidere”, iar cand este introdusa intr-un e-mail, apare snippet-ul complet.

FtlOsEScnxQzotcXdjO UPsCndKday4FNaK4JTvtpLwpq3RYnmwmLN6xVEBu

De ce este grozav? Nu numai ca instrumentul pentru snippets economiseste timp cu blocuri reutilizabile de texte comune, puteti adauga tokens de personalizare in functie de destinatar. adaugati tokens care corespund cu proprietatii dorite: contactul, compania, oferta, biletul sau expeditorul unui destinatar.

6. Inregistrati contactele intr-o succesiune

Mareste numarul de conversii per potential client folosind instrumentul Secvente. Trimiteti o serie de sabloane de e-mail personalizate si temporizate si, atunci cand tintele raspund sau rezervati o intalnire, acestea sunt anulate automat din secventa. Memento-urile activitatii de urmarire va ajuta, de asemenea, sa automatizati comunicarea cu clientii potentiali, inclusiv mai multe actiuni diferite si procese de afaceri pentru o lista de contacte utilizand fluxuri de lucru bazate pe contacte.

3mgwCKcjs7rIuU7jRyDZbe DemWBWDPHO8vT6tmSmYIq NvMAS6kqPPzmYOYTilSq8ydgUEns

De ce este grozav? Puteti configura o secventa de e-mailuri care sa fie trimise persoanelor de contact pentru a automatiza urmarirea. Luati exemplul de mai sus, care este o secventa pentru urmarirea dupa o expozitie comerciala. Este simplu si foloseste puterea unui contact repetat si corect.

7. Adaugati videoclipuri la e-mailurile CRM

Rata de deschidere a e-mailurilor creste atunci cand trimiteti un videoclip personalizat, unu-la-unu folosind camera web. Folosind CRM si camera si microfonul conectate la computer, este usor sa inregistrati si sa trimiteti videoclipuri cu dvs. sau sa creati un videoclip pe ecranul computerului. De asemenea, puteti incarca un fisier video existent de pe dispozitiv.

De ce este grozav? Videoclipurile se fac remarcate. Potrivit Vidyard, videoclipurile cresc conversia e-mailurilor cu 500% sau mai mult. Luati in considerare un videoclip care include informatii unice pentru tinta dvs., videoclipurile scurte pot fi puternice.

Acestea sunt cele mai bune 7 caracteristici de baza ale Hubspot Sales. Sunt usor de configurat, usor de utilizat si va fac eforturile de vanzare mai productive. Merita putin din timpul dvs. sa incercati un nou mod de a realiza si organzia munca mai ales echipelor de vanzari. Evaluati caracteristicile si limitarile diferitelor niveluri de licenta ale sales Hub – Gratuit, Starter, Profesional si Enterprise – pentru a afla ce este cel mai potrivit pentru dvs.

Si daca ai mai multe intrebari poti rezerva o intalnire cu noi. Te invitam sa accesezi butonul de mai jos! 

REZERVA O INTALNIRE