1) Acceseaza informatiile de oriunde, acolo unde exista conexiune la internet
Deoarece toate informatiile stocate in Hubspot se afla pe serverele lor, le puteti accesa de oriunde exista o conexiune de internet fiabila. In loc sa iei cu tine o agenda cu toate contactele clientilor poti sa accesezi acele informatii de oriunde din lume.
2) Ai intotdeauna acces la istoricul complet al fiecarui client
Cred cu adevarat ca toti marii vanzatori din ultimele decenii au avut doua lucruri in comun. Unul, aveau un comportament simpatic si le era relativ usor de vorbit, iar doi, aveau o memorie de elefacnt. Acum, persoanele nu mai au o memorie atat de buna pentru ca oricum sunt bombardati cu informatii din toate directiile. De exemplu: daca vreau sa stiu ce am facut saptamana trecuta, ma uit in calendarul meu. Daca vreau sa stiu despre ce am discutat eu si prietena mea, ma uit la istoricul mesajelor mele text. Si daca vreau sa stiu cum ne-a gasit un client, despre ce am vorbit ultima data sau care este urmatorul pas pentru acea oportunitate de vanzare, il pot cauta intr-un CRM, decat intr-o agenda, o foaie ratacita sau pe email – unde trebuie sa deschid fiecare email in parte daca vreau sa stiu ce s-a intamplat de la inceput.
3) Poti seta memento-uri de e-mail pentru fiecare client in parte
Indiferent daca ar trebui sa suni inapoi in cateva zile, daca este timpul sa creezi o propunere sau daca trebuie sa contactezi clientul pentru a confirma urmatoarea intalnire, poti seta un reminder in CRM. Este cel mai simplu mod. Software-ul iti va trimite un e-mail reamintind fiecare sarcina. In plus, poti deschide oricand task-urile de sarcini din CRM pentru a analiza tot ceea ce ai de facut sau urmeaza, ceea ce este intotdeauna util atunci cand planifici saptamana.
4) Construieste template-uri pentru e-mailuri si nu mai tasta acelasi mesaj de mai multe ori
Pe masura ce fiecare agent de vanzari invata rapid sa utilizeze CRM-ul, o sa vada ca realizeaza de fapt o munca repetitiva, cel putin in primii pasi cu fiecare client in parte. Se pun acealasi intrebari la inceput, se trimit aceleasi email-uri. Deci, indiferent daca este vorba despre primul e-mailul sau unul care confirma o intalnire munca este aceeasi si se poate automatiza. Cu ajutorul template-urilor poti sa construiesti mesajele o singura data, ca apoi sa le trimiti in serie automat fara sa mai pierzi timp pe scris, nici macar sa pierzi timpul pe un Copy & Paste. O sa economisesti mult timp si efort.
5) Apelezi direct din CRM
CRM-ul HubSpot a fost proiectat pentru a-i ajuta pe cei care vand sa economiseasca timp. Software-ul stocheaza istoricul tuturor contactelor, permite sa setezi reminedere si chiar permite sa trimiti prin e-mail si sa apelezi clientii direct din software. Nu, introducerea unui numar de sapte pana la zece cifre nu necesita mult timp. Dar daca faceti asta de zece, douazeci, treizeci sau patruzeci de ori pe zi, minutele se aduna rapid si degetele iti vor multumi pentru toate contactele deja salvate cu ajutorul CRM-ului.
Daca vrei mai multe detalii despre HubSpot si despre alte sisteme care te pot ajuta cu adevarat in munca ta te rog sa rezervi o intalnire cu noi. Doar trebuie sa accesezi linkul de mai jos si sa rezervi o intalnire.