Cine are nevoie de CRM? Noi spunem „toata lumea”, pentru ca fiecare afacere are nevoie de CRM. Iata de ce.
Depinzi de un email / xls pentru a salva informatiile de contact ale clientilor potentiali? Te gasesti sapand prin xls pentru a localiza notele de apel cu clientii carora trebuie sa le trimiti o oferta? Iti este greu sa masori conversia de vanzari? Mai exact, cati oameni ti-au raspuns, cati oameni sunt interesati, cati oameni doresc oferte, cati oameni iti platesc, cati oameni iti amana platile sau nu vor sa iti mai plateasca din cine stie ce motive?
Daca da, acestea sunt semnele ca ai nevoie de un sistem de gestionare a relatiei cu clientii (CRM). Chiar daca esti foarte organizat, CRM va aduce toate eforturile de vanzare intr-un singur loc.
Desigur, exista o multime de instrumente CRM pe piata. Dorim sa vorbim despre un CRM care face o treaba excelenta si anume – Hubspot CRM.
Hubspot CRM: o prezentare rapida
Hubspot CRM este o modalitate excelenta de a te obisnui cu CRM-ul. Designul sau il face usor de utilizat. Si ghici ce? Este absolut gratuit. Poti obtine cate conturi ai nevoie pentru companie si nu exista taxe lunare sau anuale. Chiar iti recomandam sa implementezi mai intai de toate aceasta varianta. Sper ca te-ai prins ca exista si un abonamnet premium, cu plata lunara. Acesta este bine sa il accesezi din momentul in care te-ai acomodat deja cu sistemul si vrei sa treci la un alt nivel. Iata cateva caracteristici cheie:
Gestioneaza relatiile cu clientii (evident). Hubspot CRM inregistreaza puncte de contact cu un potential client, cum ar fi apeluri telefonice, e-mailuri, conversii web. Include un tablou de bord care arata potentialii clienti pe masura ce se convertesc in clienti finali.
Urmareste sarcinile. Acelasi tablou de bord tine evidenta sarcinilor, de exemplu: configurarea urmatorului apel, trimiterea prin e-mail a unei propuneri sau trimiterea primei facturi.
Tine evidenta vizitatorilor de pe website. Poti sa primesti o notificare atunci cand unul dintre persoanele de contact iti viziteaza site-ul web. Analizeaza continutul pe care il vizioneaza persoana pe site si obtineti informatii despre tipurile de continut cu care rezoneaza cel mai mult.
Afla daca potentialii clienti deschid / dau click pe e-mail-urile tale.
Economiseste timp si efort atunci cand prospectezi. Una dintre caracteristicile mele preferate este capacitatea Hubspot CRM de a eficientiza eforturile de prospectare. Pur si simplu creezi un contact nou realizand doar doua, trei click-uri. Introduce contactele intr-un mod automat. Completeaza profilul contactului (de exemplu, adresa de e-mail, numarul de telefon, adresa si alte informatii doar dintr-un click).
Clientii sunt cheia dezvoltarii afacerii. Permite cresterea companiei! Fara clienti afacerea nu ar exista. Fara clienti noi, afacerea nu ar creste. Obtinerea clientilor sunt cheia. Acestia trebuie educati, hraniti si evaluati pentru a creste veniturile si a mentine afacerea in crestere.
Hubspot este un hub de marketing all-in-one care permite sa ai toate instrumentele intr-un singur loc. Oferta lor principala include optiuni pentru alegerea serviciilor de baza de care ai nevoie, Hubspot poate sa fie implementat si scalat