Esti aici, pentru ca te-ai confruntat cel putin o data cu situatia domnisoarei contabile de mai jos..

Te-ai gândit vreodată cât timp pierzi lunar pe Colectarea Documentelor de la clienti?

​Alege Pachetul Potrivit Afacerii Tale

Basic

45/lună
  • Taxă de setup: 250€
  • crearea unei aplicatii care preia documentele automat si le migreaza in foldere
  • redenumirea documentului cu numele furnizorului
  • pana la 20 de furnizori
  • 1 email/furnizor
  • doar documente receptionate
  • 10 MB /email
  • salvare in Drive
  • integrare Smartbill
  • creare lista in Excel pe baza specificatiilor documentelor

Advanced

65/lună
  • Taxă de setup: 450€
  • crearea unei aplicatii care preia documentele automat si le migreaza in foldere
  • redenumirea documentului cu numele furnizorului
  • pana la 50 de furnizori
  • pana la 5 emailuri/furnizor
  • documente receptionate si trimise
  • 20 MB /email
  • salvare in Drive, Dropbox, OneDrive
  • integrare Smartbill - citire facturi emise
  • creare lista in Excel pe baza specificatiilor documentelor

Alte specificatii

Adaugam la cerere (contra cost) integrare cu Bolt, Uber. 

Pret extra/ furnizor: 10€

Ce presupune Colectarea Automata a Documentelor?

ETAPE

1. Realizam migrarea automata a atasamentelor trimise prin email printr-o aplicatie personalizata.
2. Setam reguli impreuna cu dvs. Aceste reguli sunt particularitatile, pe baza carora se face transferul documentelor.
3. In functie de numele clientilor dvs., folderele vor fi personalizate, astfel incat in etapa procesarii actelor va fi nevoie doar sa preluati documentele din foldere.

Intrebari Frecvente

Odata achitat pachetul ales, te vom contacta pentru a ne trimite lista de furnizori si a stabili alte detalii precum: conventiile de nume.

Da. Va fi necesar sa ne contactati si vom adauga costul aditional pe factura abonamentului pentru luna urmatoare.

Desigur, putem face acest lucru pe baza documentelor migrate in folder. Ne spuneti doar de ce informatii aveti nevoie si noi le putem extrage si transfera intr-un Excel.

Si noi avem acest proces. Va dam exemplul pe care l-am adoptat si in cadrul Brunomag:

  • avem o singura adresa de email pe care vin facturile

  • pe baza acestei adrese, programul nostru se conecteaza la Smartbill

  • se efectueaza un proces de OCR-izare prin care se citeste factura si numele furnizorului

  • descarcam factura

  • redenumim factura dupa numele furnizorului si o migram in folder